Min EM-trupp

I dag klockan 17.30 kommer EM-truppen att pressenteras. Så därför har jag själv försökt få fram min egen trupp till slutspelet. Var inte ett lätt val när man bara får välja ut 23 spelare. Här är den allfall, troligen till stort samma som Lars Lagerbäck kan skilja på 5 spelare ungefär, vi får se. Ja här kommer min trupp.


Andreas Isaksson

Rami Shaaban

Johan Wiland


Mikael Nilsson

Mattias Concha

Fredrik Stoor

Mikael Dorsin

Olof Mellberg

Peter Hansson

Andreas Granqvist

Daniel Majstrorovic


Fredrik Ljungberg

Sebstian Larsson

Christian Willhemsson

Kennedy Bakircioglu

Tobias Linderoth

Kim Källström

Anders Svensson


Zlatan Ibrahimovic

Henrik Larsson

Johan Elmander

Marcus Rosenberg

Marcus Berg


Kommentarer
Postat av: Fredde Svensson

Ja, nästan rätt blev det :-)

2008-05-13 @ 19:40:27
URL: http://farsan666.blogg.se
Postat av: Adrian

Jo exakt. Förstod ju att Lagebäck skulle ta ut spelare som: N.Alexandersson och M.Allbäck spelare med rutin och erfarenheter.

2008-05-13 @ 21:10:07
URL: http://iwanttotellyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0